środa, 1 stycznia 2014

25 faktów o mnie...
1. Mam na imię Magda.
2. Mam 12 lat. W Marcu 13 ♥
3. Po prostu kocham zwierzęta ♥
4. Mam kotka Gabrysia i pieska Luśkę.
5. Jestem Navy i Arianators. 
6. Nie umiem oszczędzać. Zawsze, gdy na coś zbieram, po jakimś czasie z tego rezygnuję. 
7. Zawsze wieczorem obiecuję, że pójdę spać wcześniej, idę o 2 w nocy, a rano jestem niewyspana.
8. Uwielbiam chodzić w getrach.
9. Chyba jak każdy, uwielbiam słodycze ♥
10. Wielbię psy Husky ♥
11. Lubię luźne bluzy z kapturem.
12. Uwielbiam tańczyć.
13. Jestem meega zwariowana ;P
14. Nie za bardzo lubię zimę :/
15. Moją ulubioną blogerką jest Lucy ♥
16. Mam fioła na punkcie zakupów ♥
17. Moje ulubione sklepy to: Cropp, Reserved, House.
18. To nie jest tak, że wszystkie ubrania mam z tych sklepów. Niektóre są kupione w mieście lub innych sklepach :)
19. Nienawidzę słuchać Metalu i Disco Polo !
20. Jestem nieco dziecinna...
21. Uwielbiam oglądać komedie ♥
22. Nienawidzę fałszywych osób!
23. Nie mam chłopaka. 
24. Jestem optymistką ;)
25. Nienawidzę chodzić do szkoły!!!
Mam nadzieję, że się coś nie coś o mnie dowiedzieliście :)

Tu zapraszam:

2 komentarze:

  1. Siostra Arianator <3 Obserwuję i będę często wpadać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem Arianator! Obserwuję, zapraszam na mojego bloga http://aisaak-blog.blogspot.com/ , z góry dzięki :]

    OdpowiedzUsuń